Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 15:14, 13 Kwi 2007 Temat postu: Regulamin |
|
Witaj!
Prosimy cię abyś przestrzegał poniższych zasad regulaminu, aby umilić tobie i innym użytkownikom pobyt na forum.
1.Nie używać wulgarnych wyrazów. ( nasze forum ma ustawioną cenzurę. Jeśli wstawisz na nim jakieś wulgarne słowo, zostanie ono przepuszczone przez "filtr" a ty otrzymasz ostrzeżenie).
2.Nie wstawiać zdjęć znanych osób ani (broń boże) obrazów pornograficznych.
3.Nie pisać postów ani żadnych innych wiadomości, które mogły by obrazić uczucia religijne i duchowe innych użytkowników.
4.Jeśli uważasz, że w poście lub jakieś innej wiadomości innego użytkownika zostałeś obrażony, sbróbuj najpierw rozwiązać problem pokojowo. Jednak jeśli się to nie uda skontaktuj się z administratorem lub moderatorem.
5.Nie tolerujemy żadnych reklam stron interetowych ani żadnych firm (wirtualnych i nie tylko) itp. Reklamy mogą zamieszczać tylko administratorzy. Jeśli ktoś będzie miał zamiar umieścić jkąś reklamę, najpierw powinien poprosić o zgodę administratora forum.
6.Obowiązuje zakaz umieszczania linków do stron z nielegalnym oprogramowaniem
7.Sygnaturki, czyli podpisy znajdujące się pod postami użytkowników nie mogą przekraczać 600 pikseli wysokości i 600. pikseli szerokości.
8.Administrator ma zawsze racje .
9.Jeśli kłucisz się z administratorem spójrz na punkt ósmy.
10.Kolory "czerwony" i "zielony" są zastrzeżone dla Administratorów ("czerwony") i dla Moderatorów ("zielony") , a reszta kolorów jest do waszej dyspozycji.
11.Nie dopuszcza się również żadnego rodzaju spamu, a pisanie postów nie na temat będzie surowo karane.
12. Punkty 1, 2, 3, 4, 5 oraz 6 odnoszą się również do shoutboxa.
13. Czasami padają do mnie pytania takie jak: "Przecież ta osoba nie powiedziała nic brzydkiego, więdz dlaczego otrzymała ostrzeżenie?" . No wiedz odpowiadam. Cenzura forum ustawiona jest tak, że każdy wulgaryzm pojawia się jako "<<>>" . W takim momencie bez dyskusji wstawiam użytkownikowi ostrzezenie. Jeśli jednak ktoś ma zamiar zrobić "własną" cencurę, nie może tego robić w sposób wymieniony powyżej.
14. Obowiązuje zakaz nazywania tematów tak samo jak forum w którym się on znajduje. Punkt nieobowiązuje osób, które złamały go przed jego powstaniem.
15. Niedopuszcza się również nazw tematów takich, które miałyby przyciagnać uwagę użytkowników. np. "Pomoccyyyy!" .
Punkty dotyczące moderatorów.
1. Srogo przestrzegać regulaminu, a jeśli któryś z użytkowników go złamie, dodać mu ostrzeżenie i pod postem wstawić taki obrazek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli jednak dany użytkownik przekroczy limit ostrzeżeń, wstawić mu taki obrazek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwaga! Gdy uzytkownik właśnie otrzyma ostrzeżenie banujace należy wstawić oba obrazki z linijką odstępu.
2. Moderatorzy mają zakaz zmieniania postów kogokolwiek bez uzasadnienia.
3. Każdy moderator, który złamie regulamin, stanie się od razu zwykłym użytkownikiem.
4. Jeśli moderator ma jakieś uwagi dotyczące jakiegoś użytkownika, niech zgłosi to administratorowi na PW.
5. Jeśli moderator przeglądając forum, zauważy, że dany użytkownik popełnił błąd ortograficzny, powinien ten błąd poprawić i poprawkę zaznaczyć na czerwono pogrubionym pismem. Np.
Przykładowy post
Cytat: | rzycie jest wspaniałe! |
Po poprawieniu
Cytat: | życie jest wspaniałe! |
6. Jeżeli któryś z moderatorów bedzie chciał napisać coś pod postem jakiegoś użytkownika, np. "nie powtarzaj swoich postów", inforamcję tą może napisać wyłącznie w kolorze zielonym, pogrubionym pismem. np:
Przykładowy post
Cytat: | Moim ulubionym serjalem jest ..... |
Po zmienieniu:
Cytat: | Moim ulubionym serjalem jest .....
Radzę ci na przyszłość się nie powtarzać. - :Nic moderatora:
|
Informacje w czerwonym kolorze pisane są przez administratorów.
Punkty dotyczące redaktorów
1. Każdy redaktor ma obowiazek powiadomić moderatora o popełnionym przez innego użytkownika błędzie ortograficznym.
2. Postępować tak samo, gdy dany użytkownik złamie regulamin
3. Jeśli dany redaktor ma uwagi dotyczące danego użytkownika, powinien je niezwłocznie zgłosić moderatorowi lub administratorowi forum.
Po trzykrotnym złamaniu regulaminu konto danego użytkownika zostaje zbanowane na nieokreślony czas. o tym ,czy dany użytkownik może zostać odbanowany decyduje moderator lub administrator.
Mało istotne ostrzeżenia znikają po tygodniu. Jednak te "ważniejsze" Zostają na stałe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|